Announcement

Collapse
No announcement yet.

My Brothers 2JZ Old School Road Race Pickup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Brothers 2JZ Old School Road Race Pickup

    Couple pics from testing new wheels for this season. Gonna run good 'ol box flares.

  • #2
    :LOL:
    DIE WHITE GIRLS

    Comment


    • #3
      :lmao: ok!

      Comment


      • #4
        What?

        Comment


        • #5
          More Pics!
          Do It!
          ...those are really wide!
          JohnnyC. Mx5atlanta MVP©
          Every thread I touch....DIES!

          Comment


          • #6
            Nice, what class is he building it for?
            ~Andrew
            Atlanta Region SCCA
            D Prepared Miata

            Comment


            • #7
              wait... people actually race old pickup trucks?!

              Comment


              • #8
                Yep!
                JohnnyC. Mx5atlanta MVP©
                Every thread I touch....DIES!

                Comment


                • #9
                  yeah you havent seen them? its called itt. not kidding lol. it was WAY bigger than sm is now back in the 80s. they had factory teams and stuff.
                  DIE WHITE GIRLS

                  Comment


                  • #10
                    Oh yeah. SCCA has an ITT (Improved Touring - Truck) class.
                    ~Andrew
                    Atlanta Region SCCA
                    D Prepared Miata

                    Comment


                    • #11
                      And they aren't that slow either, but yeah nowadays it's like a four guy battle, but they have fun.

                      Comment


                      • #12
                        Fletcher Williams is the man in ITT.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by amaff View Post
                          Oh yeah. SCCA has an ITT (Improved Touring - Truck) class.
                          I always thought they should call that class RRB.....rolling road block, or RGR for rolling guard rail. :lol:I have seen Miatas use a truck for that in turn 1 at RA. hehe
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Wow, welcome to America I guess.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jack-MX5ATLanta.com View Post
                              Wow, welcome to America I guess.

                              shouldn't we say that to you? lol and yeah americans have some dumb ideas. Next thing were gunna do is use miatas and s2k's for sled pulls.
                              '95 w/ now finished '99 swap, kyb agx's, flyin miata springs, sway bars, roll bar and more to come...sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X