Announcement

Collapse
No announcement yet.

AutoX Pictures

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoX Pictures

    I love looking at these, make me feel like a pro












  • #2
    RE: AutoX Pictures

    I'll chip in.


    Comment


    • #3
      RE: AutoX Pictures

      Oh damn did your sister take that one??

      Comment


      • #4
        RE: AutoX Pictures

        Aye. That was the day of the RS's death. :(

        This one was pre-wing though. First autocross and stock suspension.


        Comment


        • #5
          RE: AutoX Pictures







          Comment


          • #6
            RE: AutoX Pictures

            Haha cool everyone on here has posted pictures of their cars in an autox.
            16' VW Golf R | 97 Salvagewon Eliminator | 90 SC'd Track Project

            Comment


            • #7
              RE: AutoX Pictures

              hmmm where are the pictures of the 240??

              Comment


              • #8
                RE: AutoX Pictures

                This is like the only pic I have autocrossing. (Pre sway bar and painted bumper, and buffed body whatever that's worth lol) Need stiffer springs!!!!!

                Comment


                • #9
                  RE: AutoX Pictures

                  Originally posted by MX5ATLanta.com
                  hmmm where are the pictures of the 240??
                  It hasnt seen an autox yet.
                  16' VW Golf R | 97 Salvagewon Eliminator | 90 SC'd Track Project

                  Comment


                  • #10
                    RE: AutoX Pictures

                    I like how purposeful that looks Simon.

                    Comment


                    • #11
                      RE: AutoX Pictures



                      Completely stock



                      Built but with a bound-up front swaybar (tightened the clamps way too much)



                      Built to the hilt and ready to play
                      Friday nights 7-9 PM, go to www.ksuradio.com and listen to Owl Oldies. Visit our Facebook group for any requests and suggestions. Classic Kevin - 60s and 70s on OWL Radio

                      Comment


                      • #12
                        RE: AutoX Pictures

                        Sweet pictures, im going to have to bring my car to one of the next autox's so i can get some nice pics.
                        16' VW Golf R | 97 Salvagewon Eliminator | 90 SC'd Track Project

                        Comment


                        • #13
                          RE: AutoX Pictures

                          ive never autox

                          Comment


                          • #14
                            RE: AutoX Pictures

                            Well that's gotta change now ain't it? :D

                            Comment


                            • #15
                              RE: AutoX Pictures

                              Originally posted by MX5ATLanta.com
                              Well that's gotta change now ain't it? :D
                              no because then i dont have an excuse as to why i cant run simon lol

                              Comment

                              Working...
                              X